dimarts, 7 de novembre del 2006

ENTRE VILAFRANCA I CASTELLÓ

Fins a Nadal quasi que pujaré i baixaré cada dia. El dijous passat vaig començar el CAP (Curs d'Aptitud Pedagògica). Ara hem començat la part comú composta per psicologia de l'educació i també per legislació i els diferents sistemes educatius. Més avant començarà la part específica, en el meu cas, Geografia i Història. Al gener ja vindran les pràctiques.
Des d'avui,torno a estar a la biblioteca de Vilafranca, amb un horari un poc complexe. Dimarts, dimecres i dijous de 10 a 2, encara que jo entro a les 8, i els dissabtes, de 10 a 1'30. Feia moltíssim de temps que la biblioteca no estava oberta els dissabtes.
D'aquesta manera, em quedaré a dormir a Castelló els dijous per la nit.
El CAP es molt diferent al que una persona es pot imaginar de la típica classe universitària. De moment, ja porto tres mestres diferents en tres dies. A classe lo únic que fem es fer xicotets debats sobre temes relacionats amb la secundària amb un descans d'uns 20 minuts. La classe es de 5 a 8.
Els mestres ens han dit que l'any que ve s'espera una reforma del CAP, que passarà a tindre un format similar als dels màsters, amb una durada de 600 hores.
Per tant, si alguna vegada vos heu plantejat fer-lo, com més prompte millor.

1 comentaris:

Blogger r6ym0nd ha dit...

Em penso que ja heu fet tard, ha, ha, haaaaaaaaa...

Els propers cursos pareix que serà més xungo el rotllet senzill del CAP d'enguany...

Si, estic entre els afortunats...

dimarts, de novembre 07, 2006 11:25:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici