dimarts, 21 de novembre del 2006

LLIBRES INFANTILS

Ara que estic a la bibloteca de Vilafranca, vesc com agafen i tornen un munt de llibres infantils. Especialment m'ha fet gràcia veure els llibres de Teo, el xiquet pel-roig, que té un gran diversitat d'aventures diferents. Avui he vist Teo viatja per Catalunya, un complet recorregut pel Delta de l'Ebre, Les Rambles, Tàrrega, Valls, Montserrat,l'Arc de Barà,el riu Noguera...

Recordo que a l'escola, més o menys a sisé, hi havien uns llibres que em van agradar especialment. Es tractava dels llibres de PAKTE, aquestes eren les inicials dels protagonistes que estudiaven fora de casa i quedaven a una residència. De castellà, vaig llegir un munt del Pequeño Nicolás, un xiquet francés, amb un munt d'amics i que sempre tenia molts problemes.

De segur, que tots vosaltres teniu llibres que han marcat la vosta infància. Recordar-los per un moment, ens fa tornar a aquells temps.

4 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

le petit Nicolas!!! l'he arribat a llegir en francès per practicar. Tot i aue jo em quedo amb els del vaixell de vapor i Astèrix.

dimecres, de novembre 22, 2006 12:14:00 a. m.  
Blogger r6ym0nd ha dit...

quins records més curiosos els de la infància..., cert...

dimecres, de novembre 22, 2006 1:13:00 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ei ,jo també vaig ser un gran afeccionat dels llibres d'en Teo i d'Astèrix.
I per sorpresa, l'altre dia vaig vore sobre la tauleta de nit de la meua germana un dels llibres del petit Nicolás. Vaig tindre curiositat per obrir-lo, i em va fer gràcia veure que a la targeta de lectors es trobaven els noms de Javier Tena Vidal i Pau Monfort. xD

dimecres, de desembre 13, 2006 1:21:00 p. m.  
Blogger Pau ha dit...

per cert, el del comentari d'abans sóc jo, no sé per què no apareix firmat

divendres, de gener 12, 2007 2:29:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici