dimarts, 21 d’agost del 2007

BALANÇ 2ª MEITAT DE FESTES

Reedito, perque no vaig comentar diversos actes de relevància. Vaig deixar el balanç al dimarts. El dimecres, com treballava quasi no vaig gaudir de cap acte. Uns instants al contacontes de Miguel Angel Prades, al bou embolat i també a l'actuació de Brankal.

El dijous, a la tertulia estava ple de gom a gom i la gent va xalar de parlar sobre bous. Com estava cansat, vaig decidir no anar al sopar del bou, que pel vist a TV Vilafranca i pels comentaris de la gent que va assistir, va estar prou bé, amb la sorpresa del mariaxi.

Divendres, llarguísim corro de vaques que va impedir la celebració de la tertulia taurina. Molt d'ambient a la tasca de la comissió amb Herederos del Conyac i també el mesó de la tapa. De nit, l'orquestra Antàrtida va demostrar que no té res a veure amb la de fa anys, quan era similar al Grup Apache.

El dissabte pel matí em va doler molt no poder vore l'encierro infantil a l'estil de San Fermín. Lamentable el fet de que hi hagueren cotxes al llarg de l'Avenida Castelló. Per la vesprada, corro de vaques amb els quintos 2007 repartint sangria i tirant coets. Al Serrito victòria del Vilafranca per 4-2. Per la nit, l'espectacle teatral Solalà em va decebre. Tal volta aquest espectacle no era dels que m'agraden, pero per als premis aconseguits esperava algo millor. L'orquesta Marengo, va ser la millor de les festes.

El diumenge pel matí van fer un descens urbà amb una gran pressència de públic al recorregut. Molta espectacularitat i moltes caigudes. Per la vesprada vaig anar a l'entrega de premis del Club Taurino, un acte emotiu que va tindre com a millor moment,la lectura per part del gran narrador esportiu Raul Puchol, d'un conte de Juan Francisco Monferrer referit a un bou que va ser embolat a Vilafranca. De nitm vaig vore en els amics la tornada de la Supercopa al Bar Avenida i després un rato a la discomòvil, sens dubte, un altre acte a eliminar, a no ser que es trasllade al parador o com a reclam per atraure més públic, actue el grup local Alimanya.

El temps ha estat sens dubte el pitjor de les festes 2007. També crec que dimecres i dijous es van quedar una mica buits.

El millor, sens dubte, la participació als actes programats, de la gent del poble i dels visitants.

Ara a esperar les festes del 2008, els membres de la penya "l'Albenc" seran la comissió. Ah, i Melopea, la comissió de penyes.

Etiquetes de comentaris: ,

1 comentaris:

Blogger Daniel Monfort ha dit...

no oblidem que el mariachi va fer oblidar a la gent lo roin que estave el sopar del bou. Com va estar el descens urbà?

dimecres, d’agost 22, 2007 8:32:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici